1 ürün 2 Yorum,

1 Ürün 2 Yorum: Pastel Daylong Lipcolor Kissproof - 29

15:09 Unknown 5 Comments



Merhaba!
Bugün çıktığı ilk günden itibaren çılgınca almayı istediğim ve sevgili Ecoşumun benden evvel davranıp armağan etmesiyle kavuştuğum bir ruju inceliyoruz; Pastel Daylong Lipcolor Kissproof serisine bu kış eklenen 29 numara.

Pastel 29, Daylong serisinin klasik ambalajına sahip, özet olarak sağlam ve sade. Ambalajın ağız kısmında ürünü ilk kez kullandığınıza emin olanızı sağlayabilecek de olan bir etiket ar ve bu etiketin üzerinde ruhun numarasının yanı sıra, üretim ve son kullanma tarihleri yazıyor. Kozmetikte oldukça sevdiğim bir ayrıntı bu ve hanesine artı bir puanı hak ediyor.

Rengi tam bir Zeynuş rengi; gelin hep beraber bu rujun adının 29'dan Zeynuş'a değiştirilmesi için kampanya başlatalım! İçerisinde pembelik olan, oldukça soğuk bir leylak rengi. Bu ruju kim yarattıysa kendisiyle tanışıp teşekkür etmek istiyorum. Leylak tonlarıyla aşk yaşayan birine yapılacak en güzel rujlardan birini yapmış. Bununla beraber itiraf etmeliyim ki; oldukça zor bir renk. Soğuk alt ton gerektiren bu ruj aynı zamanda saç renginizden de etkilenecek tonlarda. Ecenin fotoğraflarında bahsettiğim etkiyi anlayacaksınız. Pembe-soğuk alt tonlu olsanız bile saçlarınızda sıcak tonlar varsa dudaklarınız ve saçlarınız çatışma içine girebilir. Dolayısıyla denemeden almamanızı tavsiye ederim.


Formülasyon konusunda Pastel Daylong serisinin stabil bir performansı olmadığını söylemem gerek. Renkten renge değişken bir yapıya ve dolayısıyla kalıcılığa sahip. Koyu renklerde performansı düşüyor mesela. Serinin en başarılı formülasyonu ise 09 numaralı kırmızı rengi. 29 numara ise 09'dan sonra denediğim en iyi formülasyona sahip. Dudakları germiyor, pek kurutmuyor, çatlama dökülme yapmıyor ve kolay silinip solmuyor.

Kalıcılığı da dolayısıyla tatmin eden bir performans sergiliyor. Bir şeyler içmekle silinmiyor, pek transfer olmuyor ve yağlı bir şeyler yemezseniz sadece hafifliyor. İlerleyen saatlerde ise degradeli bir biçimde siliniyor. Üstüne tekrar uygulama yapmaya olanak sağlayan bir yapıda olduğundan tüm ruju tekrar silip sürmeniz gerekmiyor bu renkte.

Fiyatı indirimsiz 24tl civarı olması gerekiyor, fakat zincir kozmetik marketlerin indirimlerinde 17tl civarına bulabilirsiniz.

Hem fazla muadili olmayan bir renkte olmasını hem de açık tonlarda olup da çarpıcı olabilecek renkte bir ruja harika bir örnek olmasını çok sevdiğim bu ruj ilk gördüğüm anda sezinlediğim gibi favorilerim arasına girmeyi başardı! Bu tonlarda rujları seviyor veya arıyor iseniz, hem gündüz hem gece her makyaja eşlik edebilecek bu ruju almadan denemeniz tavsiyesiyle kesinlikle öneririm.
Ecoşuma buradan tekrar çok teşekkür ediyorum bu güzel hediyesi için.
Sözü şimdi ona bırakıyorum. ♡♡ 


Merhaba :)


Zeynuş aslında şahane anlatmış ruju, Pastel'in Daylong Lipcolor Kissproof serisindeki belki de en benzersiz renk bu renk. Instagram hesaplarında paylaştıkları an karşı koyamazdım ve koyamadım. Zeynuş'un en sevdiği renk olduğundan ve onun dudaklarında nasıl duracağını görmek için sabırsızlandığımdan hemen kaptım. Bu arada birazdan bir ten ve saç rengi bir rujun duruşunu nasıl değiştirir şahit olacaksınız :)


Soğuk bir leylak rengi ve tam anlamıyla bir beyaz ten ruju. Ama beyaz ten olmak yetmiyor, soğuk alt tonlu olmanız lazım aksi takdirde Zeynep'in de bahsettiği gibi dudaklarınız ve saçlarınız çatışmaya giriyor, ortaya bir renk uyumsuzluğu çıkıyor. Gri, platine dönük sarı veya sarı saçlarınız varsa sizin için ideal bir ruj olacakken kızıl, kestane kahve, siyah gibi saç renklerinde fazlasıyla cart duracaktır. Bu yüzden gerçekten benim yaptığımı yapmayın, mutlaka önce deneyin sonra alın, şişede durduğu gibi durmayabiliyor.



Yapısından bahsedecek olursam, sürdüğünüzden kısa bir süre sonra kuruyup oturuyor, dudağınızda olduğunu hissetmeyeceğiniz kadar rahat ve saten hissi yaratan bir ruj. Kat kat uygulamaya da açık -ki bazı renkler hafif silindikten sonra tekrar uyguladığınızda bile dudağınızda bir kalıp varmış hissiyatı yaratabiliyor- bu sayede rujunuzu önceki kalıntısını silmeden yenileme imkanı sunuyor size.
Benim dudağımdaki kalıcılığı 7 saat oldu, sonra rengi azalarak silindi. Yani dudağımı kurutmadan ve çatlama-dökülme yapmadan, yavaş yavaş silindi.
Fırçası sayesinde sürümü çok kolay ancak yine de hata yaparsanız düzeltmenize izin verecek şekilde tasarlanmış, yassı yapısı sayesinde mikro ve makro hatalarınızı kolayca düzeltebiliyorsunuz.


Çıkartmak, serinin koyu renklerinin tersine aşırı kolay. Miselar su ile tek silişte çıkartabiliyorum. Çıkarttığımda da çöle dönmüş dudaklarla karşılaşmıyorum bu arada. Bu dudağı kurutmama etkisi Armani'nin Lip Maestro rujlarına çok yakın. Serinin tamamının diyemem ama bu rujun yapısı Lip Maestro'lar ile yarışır seviyede.


Sonuç olarak, gerçekten başka hiçbir drugstore markada görmediğim, bu benzersiz renk sizi benim gibi cezbetmiş olsa da denemeden almayın. Umarım bu noktada kafanızda bir fikir oturmasına yardımcı olabilmişizdir, e 1 ürün 2 yorum da bunun için var, değil mi ;)

Sevgiler,
Ece





You Might Also Like

5 yorum:

  1. Canlarım! Çok iyi oldu bu yazınız! Yoksa yine bir ruju alınca "Zeynuş hezimeti" yaşamaya çok yakındım :))) Bu tür soğuk ve leylak tonları Zeynep'in ten ve dudak rengi çok iyi kaldırıyor ve aslında tam aradığım pembe tonu yapıyor. Ve ne yazık ki ben de sıcak alt tonlu bir kimseyim. Ece'deki duruşunu da beğendim aslında; ama Zeynep'teki tam aradığım renk... Belki bir gün bizim ideal pembemizi de yaparlar... kısmet :) güle güle kullanın, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuş hezimeti diye bir lafı literatüre kazandırmayalım ama ahahhaha Bence sizbana yakışmayan pembelerin peşinden giderseniz aradığınızı bulacaksınız, ki bir çok pembe tonu bana yakışmaz. Beğenmene sevindik Başakcım
      Öperim çok!
      Zeynep

      Sil
  2. Bir ruj iki kişide ne kadar farklı durabilir ki, sorusunun cevabı olmuş resmen😳 Bende de muhtemelen Ece'ye benzer duracaktır. Zeynuş'taki duruşuna yaklaşmam bile imkansız ki zaten sarı benizliyim😂😂😂 Neden diye haykırmak istiyorum🙈🙈
    Harika bir yazı olmuş canlarım, ellerinize sağlık❤️ İkinizi de kocaman öpüyorum💐💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında yazı başlıklarına siz bana bakmayın diye bir eklenti koyacağım, yani saçma sapan farklar çıkıyor ortaya, beni benden alıyor =D
      Blanam neden diye haykırma sırası Nude rujlarda bana geçiyor. Sende müthiş ve doğal duran nudelar ben de tövbe est. bir şeye dönüşüyor. Nude rujun yokluğu daha bir yara! =))
      Yazıyı beğenmene sevindik kuzum,
      Öpüyorum kocaman!
      Zeynep

      Sil