alışveriş,

Alışveriş: Yurt Dışı | Korres, Lush, Make Up Revolution, I Heart Makeup, Hourglass, Wycon ...

07:30 Unknown 4 Comments


Geçtiğimiz ay yaptığım hadsiz alışverişin ikinci kısmına hoş geldiniz. Ağustos ayında tatil amaçlı gittiğim Yunanistan ve İtalya'da da boş durmadım ve gezmekten arta kalan zamanlarda azıcık alışveriş de yaptım. Aldığım her şeyden çok mutlu olduğum için bana gayet düzgün bir alışveriş yapmışım gibi geliyor açıkçası. Hatta daha almadığıma pişman olduğum şeyler de yok değil.



KORRES
Korres markasını çok duymuş fakat inceleme deneme fırsatı bulamamıştım. Korres içerik olarak özenli, orta seviyede fiyatları olan ürünlere sahip bir Yunan markası. Ürünlerinde Mineral Yağ, Petrolatum / Parafin , Silicon, Parabenler, Propylene Glycol, Ethanolamines, PEG, SLES, ALES, Polycyclic Musk, Retinol, hayvanlardan elde edilen maddeler kullanmıyor. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor.
Cilt bakımından, vücut ürünlerine, saç bakımından renkli kozmetiğe oldukça zengin fakat sade bir yelpazeye sahip.
 Atinadayken bu fırsatı tepecek değildim tabii ki! Mağazada insan biraz kendini kaybedebiliyor, ambiyans olarak, ürün olarak, içerikler olarak insanı ele geçiriyor. En merak ettiğim, cildime her zaman iyi gelen Wild Rose içerikli serisine bakmak oldu, fakat deneme boy ve kofre olarak bulamadığımdan, bir de bulursam Blana'nın önerisi olduğundan alacağım maskesi de bulunmadığından danışmanın da yardımıyla yine cildime uyacak farklı ürünler seçtim.

ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ & ΛΑΜΨΗ Koffre | 20€
Enhanced Hydration & Shine for Dry-Very Dry Skin
Kuru-çok kuru ciltler için olan bu set cildi nemlendirmeyi, aydınlatmayı vadediyor. Kuru ciltler için olan Badem Çiçeği nemlendirici kremi, Nektarin Zengin Nem Maskesi ve Greyfurt Aydınlatıcı maskesi bulunuyor. Sitedeki bilgilendirmeye göre kremi kullananların %100kurulukta azalma yaşadığını bildirirken, Greyfurt Aydınlatıcı maskeyi 2 hafta boyunca haftada 2 kere kullananlarda aletlerle yapılan ölçüme göre renk eşitsizliklerinde %10 azalma olduğu gözlemlenmiş. Nektarin içerikli maskenin ise cildi nemlendirme ve rahatlatma vaadi var fakat kullanıcı deneyimleriyle ilgili bir bilgi göze çarpmıyor. Ürünleri kullandıkça burada değerlendirmemi yapacağım. Bu arada Koffre'nin ismini kendi elimle yazdım zira kendisinin esamesi sitesinde okunmamakta.

Korres Babassu Butter Mask  |  4.95 €
Bu maske içeriğindeki Babassu yağı, yüksek ve düşük moleküler kombinasyonlarda olan hyaluronik asitlerle yoğun bir nem sağlamayı, betaine ve bitkilerden elde edilen skualen  cildi beslemeyi, nem seviyesini korumasını ve cilt dokusunu iyileştirmeyi sağlıyor. Henüz kullanmamış olsam da merakla kullanmaya sabırsızlandığım bir maske oldu. En büyük korkum ise çok seversem bittiğinde ne yapacağımı bilmemem.

Korres Cucumber Anti-fatigue Eye Mask |  3.95 € 
Veganlar ve vejetaryenler için uygun bir içeriğe sahip olan bu göz çevresi maskesi salatalık özleriyle göz çevresini nemlendirip ferahlatırken, Betaine ve Altın Kök bitkisi karışımı şişkinliği azaltıp göz çevresini canlandırıyor. Anti enflamatuvar etkiye sahip papatya ve ciltteki stresi azaltan Ginkgo Biloba ile daha derin bakım yapmayı vadediyor.  Hyaluronik asit içeriği ile de ciltte bir nem bariyeri oluşturarak nem kaybını önlemeyi ve buna bağlı göz çevresindeki yorgun görünüm ve morlukları azaltmayı hedefliyor. Ufacık tüpte büyük bir mucize gibi duran bu göz çevresi maskesini deneyen 10 kadından 8'i kullandıktan hemen sonra göz çevresindeki şişlik ve mor görünümün gözle görülür biçimde azaldığını rapor etmişler. Kullananların %97'si yüz kontürünün iyileştiğini, anında lifting etkisini ve cilt elastikiyetinin arttığını tek kullanım sonrasında gözlemlediklerini bildirmişler. Bu maskeyi de kullanmak için sabırsızlandığımı söylememe gerek yoktur sanırım. Sonbaharın daha soğuduğu günlerde kullanmak için hazır ol'da bekliyorum. 

Fark ettiğim bir garipliği de eklemeden geçmeyeyim, burada eklediğim fiyatlar mağaza fiyatları, markanın online sitesinde fiyatlar çok daha yüksek (maskeler 2 katı fiyata sahip), eğer ürünleri denemek istiyorsanız, alabilirseniz mağazadan almanız, aldırmanız çok daha iyi olacaktır.
Yunanistandan yaptığım tek alışverişin bu olması ise bence takdirlik bir ayrıntı.



Lush
Lush'ın gittiğine hala üzülen kaç kişiyiz? Bir sürü ürününü kullandığımdan mı bu üzüntüm? Hayır. Kış egzamama ve rozesama, rozesa kaynaklı kuruluğuma çok çok iyi gelen, yulaf özü sütü içeren Dream Cream bulamamamdan. İtalya'dayken, daimi iki favorim olan ürün yanında bir de kokusuna bayıldığım bir sabun aldım. Tek tek bakalım;

Whoosh | 13.95€
Benim en sevdiğim duş jellerinden birisidir Whoosh. Adından da anlaşılacağı gibi size denizi, dalgaları, ferahlığı hatırlatan bir kokuya sahip ve gerçekten de kullandığım ferahlatıcı, enerji verici duş jeli. Duş jeli desem de klasik jeller gibi değil, aslında mutfaklarımızda yaptığımız jöle gibi katı. Kendisini bıçakla küp küp kesip tek kullanımlık boyutlara küçültebilirsiniz. Buzdolabında saklayıp duş öncesi bir küp alıp duş zevkini, ferahlatıcı etkisini ve tazeliği iki katına çıkartabilirsiniz. İçeriği pek masum değil listenin ikinci sırasında SLS var; fakat o güzel kokusu bana her şeyini affettiriyor. Rahat rahat kullanmak için büyük boyunu aldım, bir de ufak boyu mevcut.

Dream Cream  | 10.95 €
Hayat kurtarıcım, göz bebeğim... Üstte de bahsettiğim gibi, içeriğindeki yulaf sütünden olsa gerek egzamama, rozesama çok iyi geliyor, rahatlatıyor, nemlendiriyor, enflamasyonu geçiriyor. Benim için dermatolojik bir ilaç, bir merhem gözümde. Dediğim cilt rahatsızlıklarınız, ve seboreik dermatit gibi benzer sorunlarınız varsa bu ürünü deneme, alma fırsatınız olursa almanızı öneririm.

Ro's Argan Soap  | 15.99€
Mağazalara yeni gelmiş bir ürün, açıkçası hiç aklımda yokken bana yeni geldi diye koklattılar ve bayıldım! İçerisinde Argan Yağı ve Türk gülü var. Egzotik ve oryantal bir koku diyebilirim, Argan ve gülün yanında çeşitli baharatların kokusunu alabiliyorsunuz. Tester ile mağazadan ayrıldım ve poşetteki kağıda sarılı haliyle bile dört yanımı öyle bir şekilde sardı ve büyüledi ki, geri dönüp tam boyunu aldım. Tester'ı şu anda kıyafet dolabımda tutuyorum ve oradan bile odamı hafifçe sarmayı başarıyor kokusuyla. Eskilerin dolaplara çekmecelere beyaz sabun koyması gibi, keşke 2 kalıp alıp birini tüm dolap ve çekmecelerime bölüştürseydim dedim. Koklayan herkes aşık oldu. Mağazasına denk gelirseniz, özellikle koklamanızı tavsiye ederim. Kalp kalp kalp.



Makeup Revolution & I Heart Make Up 

Italya'da Makeup Revolution ve I Heart Make Up markasının olduğunu öğrenince İtalya sayfalarına Facebook'tan mesaj atıp hangi mağazalarda olduklarını sordum. Son derece hızlı bir dönüşle OVS mağazalarında satıldığını öğrendim. Gün sonunda müze ve şehir turlarının sonunda biraz OVS peşinde koşup bu bebekleri almayı başardım. Bence yine oldukça aklımı kaybetmeden alışveriş yapmışım; yoksa bunun 4 katı ürün almamak işten değil.

I Heart Makeup Blushing Hearts - Candy Queen of Hearts  | 5.99 €
Pembe ve şeftalinin tonlarını içeren çok tatlı üç renge sahip bir allık. Henüz deneme şansı bulmasam da mağazada denememle renklere vuruldum, oldukça pigmentli olduğundan bir çok ten rengine de uyacaktır diye düşünüyorum. 

I Heart Makeup - Goddess of Faith  | 5.99€
Pembemsi şampanya ve inci rengi harmanlarsanız ne olur? Böyle şahane güzel bir renkte aydınlatıcı çıkar. Tabii siz rengi göremiyorsunuz çünkü yorgunluktan bu minik ayrıntıyı atlamışım; ama olsun Blog'da güzelce yazmayacak mıyım? Yazacağım. Ziyanı yok.

I Heart Makeup Blushing Hearts - Iced Hearts | 5.99 €
Serideki oldukça açık renklerden, şampanya, açık pembe ve bronz şeftali şeritlerden oluşuyor. Oldukça beyaz tenlerde şeftali şeritin biraz bronzer havası katabileceğini düşünüyorum.

I Heart Makeup- Unicorn Hearts  | 5.99€
Tüm dünyada bu ürünü en ilk alması gereken kişi benken, en son alan olmam bir dramdır. Dünyada Unicorn'lu her şeyin ilk bana verilmesi gerektiğine dair ortak bir yasa tasarısı geçmesinin vakti geldi bile. Gök kuşağından bir parça olan bu aydınlatıcı da dokunmaya kıyamadıklarımdan. Şeritleri yüzünüze bir bütün olarak veya karıştırarak uygulayabilirsiniz. Tamamen unicornluğunuza kalmış bir şey tamamen.

Make Up Revolution Vivid Baked Highlighter - Peach Lights  | 3.99 €
Pembe şeftaliden lila yansımaları olan bir aydınlatıcı. Yoğunluğu artırılabilir bir aydınlatıcı olduğunu biliyorum. Son bir tane kalmıştı, beni bekliyordu çünkü. 



Kiko Mini Nail Lacquer - 10  | 1 €
Işıltılı pembe gümüş bir oje. Tatildeyken sürerim diye aldım ama hayatım hayallerimdeki gibi değildi. Döndüğümde sürme fırsatı buldum ve çok beğendim! Denemenizi isterim.

Kiko Creamy Lipstick- 01  |   1,45 
Bu ruju İstanbul'dayken beğenmiş fakat almamıştım, Roma'da da karşıma çıkınca karşı koymanın anlamı olmadığına karar verdim, yine benim tonlarım gri-leylak. Yapısı, rengiyle ve indirimdeki fiyatıyla çok memnun kaldım.



SEPHORA


Hourglass Vanish Stick Foundation - Blanc  | 50 €

Hourglass'ın bu fondöteni çıktığı ilk günden beri istiyordum zira bugüne kadar gördüğüm en açık tonda fondötene sahip bir seriydi. İzlediğim bir çok videoda da söylendiği gibi, azıcık ürün tüm yüzünüze yetiyor. Rengi uyuyor mu diye çenemde denemek için dokundurduğum fondöten tüm yanağımı kaplayacak kadar pigmentli bir formüle sahipti. Bu açıdan oldukça olumlu bir puan alırken kalıcılık ve cilde oturuşu konusunda nasıl bir performans sergileyecek merakla bekliyorum. Elimdeki fondötenleri eritince kendisini açmaya hak kazanacağım. Verdiğim parayı düşününce umarım hayal kırıklığına uğratmaz.

Nars Sculpt Multiple Duo - Copacabana/ Sidari Beach  | 30,50 €

Nars'ın Sephoralara özel çıkarttığı bu ikili Multiple bir yanında kült olan aydınlatıcı renklerinden Copacabana'yı barındırırken diğer ucunda beyaz tenler için biçilmiş bir kaftan olacak Sidari Beach adındaki bronzer'ı içeriyor. Hiç aklımda yokken, hatta varlığından bile haberdar değilken %30 indirimi ve bronzer'ın renginin de şahaneliğini görünce es geçemedim. Aşk yaşıyorum, en kısa zamanda da bloga ekliyorum.

Huda Beauty Liquid Matte Lipstick - Muse  | 23,90 € 

Hiç aklımda olmayan fakat, formülü ve rengine bayıldığım bir likit mat ruj oldu Huda Beauty'nin ruju. Üzerine de tax free için limit doldurmam gerekmesi eklenince (çok zaruri çünkü!) kapanmak üzere olan tek kaldığım Sephora'da sepete atıverdim. Kendisinin paketi biraz aşındı aslen tax free için gösterilecek diye çantada sürüklenince ama kendisi tam bir bebiş.

Too Faced Hangover Primer  | 33,5 €

Uzun zamandır istediğim, su bazlı, nemlendirme etkili bu yüz bazını tüm fondötenlerin altına rahatça, içerik çatışması yaşamadan kullanabilmek için aldım. İçeriğindeki hindistan cevizi suyunun kış döneminde cildime ekstra nem sağlayacağı düşüncesi de güzel bir motivasyon.



WYCON COSMETICS
Merhaba, yeni sevgilimle tanıştınız mı? Başak'ın Selanik tatilinde bu markayı keşfetmesiyle başlayan macera benim kendisini Yunanistan'da ararken İtalyan bir marka olduğunu öğrenip tam ülkesine, göbeğine gidecek olmam, gittiğimde mağazaya, ambiyansına, ürünlerine, ürünlerin ambalajlarına bir bütün olarak markaya aşık olarak geri dönmem ile devam etti. Bagaj hakkım sınırlı olduğundan ve tatilin geri kalanında kozmetik yemek zorunda kalmamak için kendimi tuta tuta alışveriş yaptım fakat bu markayı keşfetmeniz şart. Çıkış noktası Milano olan Wycon 2009 yılında kurulmuş, Cruelty-free bir marka, ürün gamına bakarak Kiko ve Nyx'in aşk çocuğu gibi bir şey olmuş denebilir bu marka için. 

Wycon Corrective Powder -03 Viola  | 4,90 €

Bu renk düzenleyici mini pudra kendinden ponponlu, üstünde bir aynası var yani seyahat sırasında hem yer kazanmak hem de biraz pratik uygulama yapmak açısından oldukça verimli. Lila renkli olanı, beyaza yakın pastel bir renge sahip  olduğundan ve benim alt tonumla uyuştuğundan göz altı, t bölgesi gibi genel alanları sabitlemek için aldım. Çok sevdim!

Wycon Sugar Effect Nail Polish - 805 Melanzana  |  2,90 €
Bu ojeye şişesinde baktığımda ateş gibi bir morun içinde altın parçacıkları gibi salınan simleri görünce gözümde sevimli kalpler belirdi ve kendisini sepete doğru aldım. Renk şahane, tırnaklarınızdan gözlerinizi alamıyorsunuz. Yapısı ise tam olarak şekerli gibi pütür pütür ama insanı cezbeden eğlendiren bir yapı; bence kum efektli ojelerde daha güzel ve başarılı olmuş. Tırnaktaki duruşunu görmeniz için şöyle bırakıyorum; şişedetırnakta

Wycon Supreme Volume Nero  |  3,90€

Mağazadaki tatlı mua'ların önerisiyle aldım fiyatını da görünce özellikle kaybedecek pek bir şeyim yoktu. Denemek için sabırsızlanıyorum fakat benim olgun kirpik sevdiğimi anlayınca sadece bunu önermiş olması umut vadediyor.

Wycon Fearless Cream Blush - 02 Bubbling  |  3.90 € 

Değişik ambalajı ile ilgimi çeken bu allık, oldukça kült bir allığa muadil çıktı. Böyle bir muadil olma durumu olmasa da rengine dokusuna uygulanmasına ve kalıcılığına aşık oldum. Yakında Eceyle blog'da beraber inceliyor olacağız.

Wycon No More Tears Mascara & Eyebrow - 01 Black & Blonde  |  7.90 €
Bir ucu kirpik, bir ucu kaş maskarası olan, yedeklemediğime pişman olduğum bir ikili! Hayatımda kullandığım en mantıklı ve en işlevsel kaş maskarasına sahip, sırf bu yüzden kendisinden 10 tane almak istiyorum. 

Wycon Cleansing Mousse  |  4,90 €

Uygun fiyatını ve içeriğinin güzel olduğunu görünce cilt bakımı serisinden de bir ürün denemiş olmak için kendisini sepete attım, kışa doğru kullanmaya başlayıp cildimi yorup yormadığına dair gözlemlerimi yapacağım. Umuyorum ki çok severim; cilt temizleyicilerle hep bir umut ile başlayıp çoğunda hüsrana uğrama sorunum var ve bu temizleyicide öyle olmamasını umuyorum. Güzel Amie de Gratis'ten gitti, şu an açıktayım.



Wycon Magnetic Palette- Large  |  6.90 €
Uzun zamandır istediğim fakat istediğim tarzda ve fiyatta bulamadığım refill paleti sonunda Wycon'da buldum. Şeffaf kapağı ile renkleri görmeme olanak vermesi benim önemli bir ayrıntıydı, fiyatı da çok avantajlı; indirimde daha da güzel bir fiyata bulunabilir. 15 refill far alacak kapasiteye sahip.

Wycon Magnetic Palette- Medium  |  5.90 €

Üsttekinin orta boyu. Bununla beraber küçük boyunu almadığıma pişman olduğumu da şuracıkta itiraf etmeden geçmeyeyim. 6 Refill alan palet büyüğü gibi şeffaf kapaklı. 

İkinci pişmanlığım bu paletleri markanın refill farlarıyla doldurmamak oldu. 85 adet far bulunan seride renkler dokular şahaneydi, ama seçim yapamadım. Keşke bir ABH Subculture palet muadili hazırlasaydım. :)
Wycon Lash On Pro Applicator  |  3.90 €

Takma kirpikleri daha rahat ve hızlı takmanıza yardımcı bu aplikatörleri ilk kez Pixiwoo videolarında görüp oldukça özenmiştim. Wycon'da denk gelince hemen atladım! Artık kendimi bir parça makyaj gurusu, daha profesyonel, daha büyümüş hissediyorum. Bir makyaj aplikatörü nelere kadir! 



L'ERBOLARIO

En son çok beğenmeme rağmen ürünlerini edinme fırsatı bulamadığım fakat, aklımda ürün yelpazesi, içerikleri, çalışan tutumuyla yer etmiş bir markadan bahsetmeden geçmek istemiyorum. İtalya'ya tekrar gittiğimde mutlaka alışveriş yapmak isterim. İçerik ve hitap olarak Yves Rocher'ye benzeyen, İtalyan L'erbolario. Mağaza bana eski Avrupa eczanelerini hatırlatan bir konsepte sahip, kendinizi güvende hissediyorsunuz. 40. yılına yaklaşan bu marka, doğa ve üretici dostu ve de hayvanlar üzerinde test yapmıyor.


Ürünlerini mağazasının kapanmasına 10 dakika kala fark edip inceledim, birçok seçenek içerisinde o kısacık sürede başım döndü. Benim için tek üzücü olan yan, ürünler arasında setler, seyahat boy kofreler bulunmamasıydı. Yoksa o an gözüme kestirdiğim bir seti alırdım. Özellikle gece kremlerine göz dikmiştim.

Satış danışmanı bana markanın ürünlerinin hepsinin açıklaması olan bir kitapçık ve fotoğrafta gördüğünüz, gördüğüm en güzel pakete sahip minik tester kutusunu verdi. Paketin içinde duş jeli, vücut kremi testerları mevcut. Sade vatandaş olarak insan muamelesi görmek de ayrı bir göz yaşarttı. Eğer yolunuz İtalya'ya düşerse markayı keşfetmenizi öneririm. Ürünleri sitesinden rahat rahat incelemek için; buraya

Yurt dışı alışveriş performansında 1 bavul kozmetikle dönmek gibi başarılar gösterdiğim geçmişime bakarak bu yapmış olduğum alışverişi oldukça makul buluyorum desem yalan olmaz. Bu listede tek eksik kalan şey Rönesans'ın beşiğine gelmemiş terbiyesiz ABH Modern Renessaince Palettir. 

Sizin yurt dışından almak istediğiniz markalar ürünler hangisi paylaşırsanız birlikte daha güçlü alışveriş canavarları olabiliriz!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Zeynuş




















You Might Also Like

4 yorum:

  1. Zeynuşum oralara kadar gitmişsin, sen almayacaktın da kimler alacaktı bu güzellikleri?! Korres wild rose maskı ben de bulamadım ama göz maskesini gitmişken kaptım tabi :) Ya Lush whoosh duş jeline ben de bayılıyordum ama arındırıcı şampuana ihtiyacım daha çoktu ve ev de duş jeli kilerine döndüğünden isteyemedim senden. Yastayım. Dream Cream zaten rüya gibi... Revolution konusunda seni tebrik etmeliyim, ben standı komple sardırabilirdim :D Unicorn aydınlatıcını da özellikle güle güle kullan :) Sephora alışverişin de bence gayet kararında olmuş, Nars stiki kaçırmamana çok sevindim. Huda muse rujun sende duruşunu acayip merak ediyorum bu arada. Hourglass fondöten eminim çok güzel duracak :)
    O Wycon buraya gelecek Zeynuş, hayallerimiz gerçek olacak :D Lerbolario'yu da çok merak ettim ve buralarda hasret olduğumuz müşteri hizmetlerine de bayıldım.
    Hepsini güle güle, keyifle kullan şekercim.
    Kocaman kocaman öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil
  2. öncelikle tabi ki güle güle kullan hakkını verirsin sen kesinlikle bu kadar alışverişin :-)) revolution kalpli allık ve aydınlatıcılar pek şirin ben de 5 tane alıvermiştim bir zamanlar :-)) hourglass fondöten çok övülüyor full coverage miş kendisi ama allık ve pudrasını alıp da fazla şişirilmiş bulunca pek heves etmedim neyse ki..tabi ki asıl merak ettiğim de huda likit ruj oldu onun yorumunu en kısa zamanda bekliyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  3. Oh çok iyi yapmışsın valla Zeynuş güzel günlerde kullan.:)Hepsi ayrı ayrı mutluluk kaynağı hiç pişman olma abarttım diye.:)Şu Korees ürünlerinde benimde gözüm var ama bir türlü kısmet olmadı,detaylı yorumlarını bekliyorum.Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Babassu Butter Mask ve Antifatigue Eye Mask'ı nasıl görmedim ben ya Selanik'te, shame on me!!!!

    Lush buradayken fiyatları ve sevimsiz mağaza çalışanları nedeniyle pek sevebildiğim bir marka olmamıştı. Fakat İngiltere'de aşık olmuştum her şeyine... yurtdışına gittikçe bakmak istiyorum ama hep kabinle seyahat ettiğimden de doyasıya bir şey alamıyorum :(

    I Heart Makeup allıkların içini de gösterseydin ya ühühühüh.... O Vivid Highlighter'ı çok merak ediyorum; aslında mıncırmıştım ama nedense almamıştım :)))

    Kiko ojene her gördüğümde bayılıyorum Zeynuş, aşırı güzel ya!!!

    Too Faced Hangover'ın detaylı yorumunu mutlaka bekliyorum senden Zeynuş, en merake ttiğim o!

    Wycon ya ühühühühüh... ülkemize Kiko yerine o geleydi keşke! Niye gelmiyo??!!!

    Aaaayh sana sinir oldum Zeynuş negzel şeyler almışsın yaaa!!! Hepsini güle güle kullan! Öperim çok!

    YanıtlaSil