1 ürün 2 Yorum,

1 Ürün 2 Yorum: Urban Decay Naked Skin Concealer- Fair Neutral

08:00 Unknown 4 Comments


Merhaba..

Kapatıcı arayışı hiç bitmeyen biri olarak, kullandığım kapatıcıların ya yapısı ya rengiyle sorun yaşamaktan bayadır mustaribim. Bugün bahsedeceğim Urban Decay Naked Skin kapatıcı, insanların “hayatımın kapatıcısı” haykırışları dolayısıyla çok merak ettiğim, en sonunda Zeynuş'um sayesinde deneme fırsatı bulduğum bir ürün...

Urban Decay Naked Skin kapatıcı; ciltteki tüm kusurları kapatmayı, hafif formülü ile cilde yarı mat ve aydınlık bir görüntü vermeyi vadediyor. Üst üste uygulamalarda bile, çizgilere dolmayacağını ve ikinci bir ten gibi doğal görüneceğini iddia ediyor. Bunların yanı sıra; içerdiği peptitlerle kırışıklıkları önlemeyi, yeşil çayla kırışıklıkların görünümünü azaltmayı ve cildi canlandırmayı, hyalüranik asit ile de cildi nemli tutmayı hedefliyor.


Toplamda 14 renk seçeneğine sahip olan Naked kapatıcının bendeki rengi, fair.neutral.. Sarı alt tonlu ve oldukça açık bir renk olan fair neutral, benim ten rengimle birebir uyumlu... Urban Decay'in vadettiği gibi yapısı incecik ve cilt üzerinde ağırlık yapmıyor.

Benim genellikle göz altlarımda kullandığım Urban Decay Naked Skin kapatıcı, bana sorarsanız tek katta azdan ortaya bir örtücülüğe sahip... Markanın iddia ettiği gibi tüm kusurları kapatmıyor. Üst üste uygulayarak kapatıcılığını arttırabilirsiniz ancak, ben bu ürünün tam kapatıcılığa ulaşacağını zannetmiyorum. Ben senelerdir yaptığım gibi, öncesinde göz altlarımı correctorımla nötürlüyorum; ardından aydınlık bir görünüm için Naked kapatıcıyı uyguluyorum.

Dürüst olmam gerekirse, herkesin ölüp bittiği bu kapatıcıdan beklentim gerçekten çok büyüktü. Kullanan herkes hayatının kapatıcısını bulduysa, demek ki ben de bulabilirim, diye düşünmüştüm. En kötü ihtimalle iyi performansa sahip bir kapatıcı bekliyordum. Ancak, Zeynep bana Naked kapatıcıya bütçe ayırmamamı, kendisininkini bana vereceğini çünkü, üründen beklediğini bulamadığını söylediğinde gerçekten çok şaşırdım.

Benim göz çevrem kuru, göz altı morluklarım var ve hassas... Kapatıcılardan beklentim morluklarımı kapatmaları değil elbette, bunun için correctorlar var. Cildimde düzgün görünecek ve göz altlarımı aydınlatacak bir kapatıcı benim için yeterli oluyorUrban Decay Naked Skin fair neutral rengi, göz altlarımı aydınlatıyor ancak, bende gerçekten çok kuru görünüyor. 

Öncesinde göz çevremi normalden de fazla nemlendirmem gerekiyor. Ürünü parmaklarımla yaymam mümkün değil, elimdeki hiç bir kapatıcı fırçasıyla da tam manasıyla anlaşamıyor. Homojen yayılmıyor ve pütür pütür, bir garip duruyor. Ben kullanmak için, en iyi yöntemi; kapatıcıyı aplikatörüyle tek hamlede yayıp, oldukça nemli bir süngerle tampon hareketlerle göz çevreme yedirmekte buldum. Bu şekilde de, sünger çok fazla ürün emdiğinden, geriye ne kadar kapatıcı kalıyor emin değilim. Yine de, makyajımı bir nebze daha iyi gösterdiğini söyleyebilirim.

Yarı mat bitişli olan Urban Decay Naked Skin kapatıcı, silikon içeriyor; içeriğindeki peptitler ve hyalüronik asitse listenin son sıralarında. Zaten bir makyaj malzemesinden kırışıklık bakımı beklemenin ütopik olduğunu düşünüyorum. Paraben, bht içermiyor.

5 ml, metal kapaklı, şeffaf ve şık tasarımlı bir tüpte satılan Naked kapatıcı, açıldıktan sonra 9 ay kullanım ömrüne sahip... İnce sayılabilecek, düz formda sünger aplikatörü gayet yeterli ürün alıyor. Tek seferde iki göz altıma da yeterli ürün uygulayabiliyorum. Kalıcılığı ise, bende oldukça başarılı, tüm mesai gününü kurtarıyor, kaybolup gitmiyor. Gün içerisinde ekstradan toplanma yapmıyor.

Benim gibi kuru ciltlilerden çok, karma-yağlı cilt tipinde olanların çok daha iyi anlaşabileceğini düşündüğüm Urban Decay Naked Skin kapatıcıya Urban Decay mağaza ve online satış sitesinden, Sephoralardan ulaşabilirsiniz.


Sevgili Zeynuşuma bu kapatıcıyı bana deneme şansı verdiği için ve beni bu harika blogda konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum. Hevesle ve keyifle başladığım blog yazma serüvenimde; özellikle bu aralar bırakma noktasına daha da fazla yaklaşmışken, insanlardan git gide daha da soğurken, bana kalan tek kazancın burada tanıdığım bir-iki kişi olduğunu hatırlayıp şükrediyorum. Zeynep'le tanışmasaydık, hayatımda ciddi bir eksiklik kalacaktı ve bloglarımız buna aracı oldu. Eminim ki, daha çok blog yazısında da bir araya geleceğiz.
Bugün, Glamsight'da beni okuduysanız; Zeynep'in Urban Decay Naked Skin yorumları için de sizi Kırmızı Rujlu Blog'a bekliyorum. Zeynep'in harika yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...
Blana. 

Ben de blogumuza konuk olduğu, bilgilendirici yazılarını blogumuzda da paylaştığı ve en önemlisi güzel dostluğu, günlük hayatımda günümü güzelleştiren, gülümseten varlığı için çok teşekkür ediyor, birlikte çalışmalarımızın, dostluğumuzun devamını diliyorum.
Zeynep

You Might Also Like

4 yorum:

  1. ben bunu denemedim ama şimdilik alta herhangi bir corrector ve üste de age rewind ile mutluyum..memnun olduğum bir diğer kapatıcı da clinique beyond perfection süper kapatıcı ama yapısı daha kalın.. gelirse ya da bulursam tarte tape shape'i denemek isterim bir de Jeffree'ciğim onu tek geçiyor malum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim ben de corrector olmadan makyajımı yapamıyorum malesef. Age rewind ın performansı bundan çok daha iyi, emin olabilirsin. Tape Shape'i Zeynep de çok beğeniyor; açıkçası benim kıstasım Jefree değil Zeynuş olduğundan (cilt tiplerimiz ve yakından görme şansım bunda etkili tabi) benim de merak ettiğim bir kapatıcı 😃 Sevgiler...💐

      Sil
  2. Ben de kıskandım şimdi, kapatıcı okumaya geldiydim ben :D :D :D
    Açıkçası şaşırdım yazılarınızı okuyunca, rengini bulamadığımdam denememiştim hiç, benim göz altım da sizden daha nemli olmadığına göre, bu sayfayı tamamen kapatıyorum... Öpüldünüz pek çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de en çok seviyoruz Başak, biliyorsun❤️❤️
      Bu kapatıcıdan ben aşırı umutluydum, o kadar övüldü ki! Beklentim de yüksek olunca, hayal kırıklığım da onunla orantılı oldu. Belki, Zeynuş'un dediği gibi sadece bu renkte sorun vardır ama özellikle bileğimdeki swatchta ne kadar kuru gözüktüğünü göstermeye çalıştım. Denemeden alınmaması gerekir ki, senin göz altlarında da kuru duracaktır diye tahmin ediyorum canımcım.
      Çok çok öpüyorum😘💐❤️

      Sil