burberry,

2017 Favori Sonbahar Rujlarım

07:30 Unknown 6 Comments



Sanırım makyajlarda mevsimlerle beraber en çok değiştirdiğimiz kozmetik ürünler; rujlar. En azından benim gözlemim bu yönde. Benim de mevsimlerle, ona bağlı olarakkıyafet kombinleri ve kombinlerde ağırlık verdiğim renklerle beraber seçtiğim rujlar da değişiyor. Bu sene bu mevsimde elimin en sık gittiği, mevsime en çok yakıştırdığım rujlarımı paylaşmak istedim. Hepsine ufak ufak göz atalım mı? Hepsinin incelemesi blog'da yer alıyor ve isimlerinin yanında yer alan inceleme kelimesiyle detaylı yazılarına ulaşabilirsiniz.



Mac Dubonnet  |  İnceleme

Kendisinin incelemesini geçen gün yazdım, aslında yazın da severek kullandım; fakat, bu renk sarı, kızıl yapraklarla büyük bir uyum gösteriyor. Güneşli bir sonbahar gününü daha da güneşli kılan bir detay. 

Cecile Long Kiss Nudes -33  |  İnceleme

Bu ruju en güzel tanımlayacak kelime kesinlikle "Grunge". Bu kelimeyi kullanmayalı da bir hayli olmuştu. Grunge makyajlara ve yine Burberry tarzı Brit giyim/makyaj tarzına, sonbahara, kızıllara ve kahvelere ve yeşillere şahane eşlik eden bir karamel! Mutlaka bu tonda bir ruja ihtiyacınız var, bana güvenin.

The Balm Meet Matte Hughes - Charming  | İnceleme ZeynepEce

Ben bu bebeğe fahri ulusal ruj doktorası vermek istiyorum. Kozmetiğe ilgisi olup şu ruju eline alan, denemeyen kalmış mıdır? Yapı olarak artık 2-3 yıl önceki övgüyü toplayamayacak olsa da renk müthiş, renk şahane. Aslında bu rujun rengi revize edildi ama güzelliğinden ödün verilmeden. İki versiyonunu da görmek isterseniz başlığın yanındaki isimlerimize tıklamanız yeterli.

Burberry Lip Velvet Lipstick - Oxblood  |  İnceleme

Aslında bu güzellik her mevsimin favorisi, öyle güzel bir renk ve yapıya sahip. Yine de sonbahar gelince, biraz yukarıda bahsettiğim Burberry tarzı Brit sonbahar akımı beni sarmalıyor ve bu ruj da ona en güzel eşlik eden bir başka renk. Kendisi benim kıymetlim.

Urban Decay Vice Lipstick - Conspiracy  |  İnceleme

Bu ruj geçen sene daha fırtınası kopmamış metalik ruj akımının bende vuku bulduğu andı. Bronz metalik- mauve yansımalı ruj yapacaklar ve ben de burun mu kıvıracaktım. İmkanı yok! Bu ruju kullanırken bir makyaj sınırlaması hissetmeden kullanıyorum, her tür makyajla sırıtmadan uyum sağlıyor. Öylesine karakteristik bir renk ki, makyajda kullandığınız diğer tüm renkle ve ürünler önünde diz çöküp tövbe ediyor olabilir. Kendisini sevgili Başak'la 1 Ürün 2 Yorum kapsamında incelemiştik.

Mac x Nicki Minaj Nude Lipsticks - Among the Fireflies  | İnceleme 

Hiç aklımda yoktu, ama aldığımdan beri de çantamda geziyor benimle. Sonbaharın soğuk günlerinde dudakları koruyup nemli tutan, mis gibi bir mocha rengi! Parlak duran rujlara mesafeli yaklaşsam da kendisiyle sıkı fıkıyız. Özellikle ince tek kat peçeteyle hafifçe ıslak duruşunu aldığımda!

Maybelline - 988 Brown Sugar  |  İnceleme

Blog'un en çok okunan yazılarından biri bu ruja ait. Hem çıktığından beri dillerden düşmemesinden hem de aslen yüksek fiyatlı bir rujun şahane bir muadili olarak gösterdiğimden.
Biliyorum, siz de seviyorsunuz!  Bu sevgiyi de hak ediyor. Dudakta hem yumuş yumuş duran hem kurutmayan hem de mat ruj bulduk mu, onu sevmek lazım! Bu kızıl karamel-kahve hem şık ortamlara hem de günlük hayata muhteşem bir eşlikçi.

Bu sonbaharda severek kullandığım rujlar bunlar oldu, havalar soğuyup gündüzler daha da kısaldığında renk seçimlerim de değişecektir. Kış ayı geldiğinde onları da paylaşmayı hevesle bekliyorum!

Sizin sonbaharda severek kullandığınız, olmazsa olmaz rujlarınız hangisi? Paylaşırsanız mutlaka göz atmak isterim!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynep

You Might Also Like

6 yorum:

  1. Ay şu Conspiracy'yi ben bir türlü verimli kullanamadım, halbuki ne kadar da güzel bir renk. Yalnız Brown Sugar'ı hatırlattığın iyi oldu, ben onu göz önüne çıkarayım.
    Benim favori sonbahar rujlarım MAC Mmmmmm, ve Retro Matte'ların karıştırarak yaptığım renkleri galiba :) Ya aslında bir türlü sonbahar havasına girememiş de olabilir, bak şimdi düşündüm de, evet öyle galiba... azıcık havaya gireyim bari ben de :) Öptüm seni çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım bence Conspiracy'yi de göz önüne koy, gördükçe elin gider, çok çok güzel bir renk çünkü <3 Mmmmmm cidden şahaneydi, çok aklım kaldı onda, keşke kalıcı seride olsa! Retro mattelarla renk yaratmak şahane bir etkinlik ve fikirdi =) Kışa yaklaşırken biraz havaya girmek iyi olabilir yoksa kışı kabullenmek zor olacak ((=
      Öperim ben de kocaman!

      Sil
  2. evet benim de favori renklerim sürekli değişiyor şu an favorim jeffree star androgny rengi uzun zaman da o olacak gibi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Androgyny çok güzel bir renk, bana yakışacağını bilsem alırdım ^_^ Ama sanırım en çok Deceased rengi beni cezbediyor şu anda. Favori renklerimiz değişmese rujlar kullanamadan bozulurlar valla elimizdeki bu bollukla, değişiklik iyidir =)
      Sevgiler!

      Sil
  3. Şu Mac Dubonnet i feci aklıma soktun Zeynuş, saol yani😜 Daha chili yi alacaktım ben😂😂 Ben hala pek sonbahar moduna giremedim galiba ama yağmurun an itibariyle başlamasıyla yarın hızla gireceğim sanırım🙈 Seçtiklerinin hepsi birbirinden güzel beybim ve Among the fireflies konusunda kesinlikle hemfikiriz! İyi ki almışız😍 Hepsini güle güle kullan, kocaman öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecekten bildiriyorum; Chili'yi aldın, Dubonnet muadili elinde varmış masraf olmadı 😂😂 Valla yağmur çamur bana sonbahar ve kışı kabullendiremiyor ancak ruj seçimimi etkileyebildi dfgkdfljgdg
      Among the Fireflies bu ayların aranan kanıymış resmen, iyi ki var!
      Çok teşekkür ederim, kocaman öperim!

      Sil