absolute new york,

Alışveriş Festivali- Bölüm 2: Aralık ( Yılbaşı İndirimi, The Ordinary, Mac, Missha, Gratis, Rossman, T-Shop..)

07:30 Glam Sight 3 Comments


Yılbaşı indirimleriyle party hard tadında bir aydı Aralık! Aldığım ürünleri sıcağı sıcağına Instagram hikayelerinde paylaşmış, alınması ve uzak durulması gerekenleri paylaşmıştım.
Şimdi totale bakalım. (:


MAC
Mac beklenmedik bir %40 indirim yapıp o indirime de pek istediğim ürünleri katınca, alışveriş kaçınılmazdı!

Mac Paint Pot - Stormy Pink
Kasım ayındaki %20 indirimde almayı istemiş fakat önce mağaza stoğunda bulamamış, sonra da kendimi vazgeçirmiştim. Çok da iyi yapmışım! Uzun süredir istediğim bu gri-leylak farı %40 indirimle almış oldum!

Mac Mineralize Blush- Cosmic Force Allık
Aslında aklımda olmayan bir allıktı; fakat, çok istediğim fakat artık üretilmediğinden bulunması zor olan Mac'in kült allıklarından Tenderling'e çok benzemesi fakat daha soğuk alt tonlu olması ve %40 indirimde olmasıyla almamam imkansızdı. İyi ki almışım; çünkü renk, pigmentasyon, kalıcılık şahane! Nude allık arayan beyaz tenliler mutlaka bakmalı.

Mac x Nicki Minaj Amplified Lipstick- Mmmmm
Bu seriden aklımda kalan 3. ve son renkti, şansıma indirimde bulup alabildim! Amplified ruj olması ekstra bir çekicilik faktörü kattı! Çok seviyorum.

Mac Extradimension Eye Shadow-  Mac Studio QuikTrik Stick- Tight and Tawny/Softly Does It
Çok istediğim ama bulamadığım bu rengi online'da mevcut görünce tabii ki aldım! Çok sevdiğim Nars Copacabana/Sidari Beach ikilisinin aydınlatıcı kısmı da başarılı hali olarak güzel bir alternatif oldu.


GRATIS/T-SHOP/ROSSMANN/MISSHA

Real Techniques Illuminate + Accentuate Set
Bu set mağazaya ilk geldiğinden beri gözümü dikmiş, indirimi bekliyordum. İndirmde de hiçbir mağazada bulamadım. Sağolsun Blana bulup aldı. Bence şahane fırçalar. Mağazada indirimde görürseniz vve fırça ihtiyacınız varsa tavsiye ederim. Saplarının renklerine ayrıca aşığı.


Real Techniques Color Correcting Set
Gördüğümden beri kesin kararla almaya karar verdiğim ikinci set de buydu! Bu sette yüzde kullanılacak her correctora bir fırça adamışlar. Açıkçası bunu yapma ihtimalim yok diyebilirim, hatta aklıma hep şu geliyor. >> http://gph.is/1y8GHZ2
Bunu alıp Blana ile bölüştük bu yüzden. İnanılmaz güzel fırçalar. En sevdiğim kapatıcı uygulama aparatım bu artık! Aynı zamanda farı tüm göz kapağına yayıp dağıtmak için de güzeller.


Pastel Lip Topper- Pink Star
Pastelin son çıkardığı güzelliklerden en çok gözümü alan rengini T-shop'ta %50 indirimle bulunca dayanamayıp aldım. Keşke kullansaydım o kadar hevesle almışken. Hala hayranlıkla izliyorum sadece =)

Nyx Cosmic Metals Far Paleti
Sevgili Başak'ta görüp, Blana'da deneyince heyecanla almayı beklediğim bir paletti, kısa süreliğine Gratis'e gelen Nyx'te görünce hemen aldım! Kendisinin eşi Lid Lingerie Paleti bulabilirsem alıp birlikte kullanmayı hayal ediyorum!

Missha Signature Complexion Coordinating BB Cream
Missha'nın online alışverişinde gelen güzel testerlar arasında çıkan, yapısı, duruşu ve rengiyle beni (Blana'yı) kendine aşık etmiş bir BB krem. Eğer Gosh CC Cream'i deneyip sevdiyseniz buna da bayılacaksınız, çünkü çok benzerler. Bu rengi oldukça açık, fakat buğdaya bakan tenler için bu ürünün siyah ambalajlısı var yanlış hatırlamıyorsam. Özellikle indirimde bir şansı hak ediyor.

Maybelline Master Fix Sabitleyici Toz Pudra
Elimde hiç şeffaf toz pudra olmadığından, daha doğrusu ben öyle sandığımdan ve yeni yılda zamlanır şüphesinden dolayı, hazır T-Shop %50 indirim yapmışken alayım dedim. Henüz kullanmadım, zira lmde PP'de bitmeyi bekleyen ve asla tozutmayan sıkıştrılmış şeffaf pudra var.


Sheida MYscara
Methini çok duyup bir türlü bulamadığım maskarayı T-Shop'ta görünce hemen aldım. Yanlış almışım ama, bu maskaranın all in one çeşidi imiş almam gereken.

Catrice Retouch Corrector- Lila
Lila correctorlar vazgeçilmezim oldu 1,5 senedir. Bunu da denemeden geçemezdim, yakında bir lila corrector dosyası hazırlamayı planlıyorum.

Maybelline BrowPrecise Micro Pencil- Blonde
3 Aydır favorim olan kaş kalemimi indirimde yedeklemeye karar verdim, çünkü çabuk bitiyor. T-Shop %50 indirimiyle birkaç ay rahat edeceğim. Bizim buradaki mağazasında stokta kalmayına yine Blanam yetişti imdadıma. <3

L'oreal Infaillible Gel Crayon - Rest in Khaki
2017 favorilerime eklemediğimi şu anda fark edip kahrolduğum en favori göz kalemim Super Cooper ile aşk yaşayınca, yine aynı seriden bu güzel haki yeşil kaleme de karşı koymadım, nitekim %50 indirimdeydi. Bu seriye bakın, bence hepsinin olmasa da bir çoğunun rengi ve yapısı müthiş!

Absolute NY Pure Metal Veil- Champagne / Copper Glitz / Mahogany
Yılbaşı indiriminde 8-9 liraya aldığım bu farlara bayıldım! Tek başına ya da farın üstüne ekstra parlaklık için tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. Kalıcılığı da çok iyi. İndirimde alınacak en güzel ve uygun fiyatlı ürünlerden.


Milk Shake Milk Color Saç Boyası + Chantilly Saç Kremi
Mini boy saç bakım köpüğünü görünce dayanamayıp aldım, bu köpüğü çok seviyorum! Saç boyasını ise postişlerimi gri yapmaya çalışma aşamasında kullanacağım.

Milk Shake Silver Shine Bakım Köpüğü
Gri ve beyaz saçlar için mor bakım köpüğü geçen yılın sonunda çıkmış ve beni meraka sokmuştu, T-Shop'ta güzel bir indirimde bulunca aldım. Yazısını yazacağım.


Isana Duş Jelleri - Sweet Feelings/ Cozy Dreams/ Vitamin&Yoghurt/ Joyful
Isananın duş jelleri sls içeren, fakat tam bir fiyat performans ürünleri olan jeller. Çeşidine göre-4-6 lira arası değşiyordu fiyatları. Soldan ilk ikisi yılbaşı için limitli üretmler ve çok güzel kokuyorlar. Hala mağazalarda bulabilirsiniz.

Neutrogena Deep Moisture Ekspres Vücut Spreyi
Benim gibii kuru ciltli ve üşengeçseniz çok kurtarıcı bir ürün, bana yine Blana önermişti. T-Shop'ta %50 indirimle 12-13 liraya bulunca denemek için aldım.


Missha/The Ordinary/ Timeless Truth

Missha Near Skin Moist Lab Cream
Missha'nın Near Skin ailesinin yeni üyelerinden bu nemlendiriciyi şahane içeriğini görünce almadan duramadım. Elimdeki nemlendirici azaldığından kendisini almam gayet mantıklı bir alımdı. Hele ki yılbaşı indirimini düşününce!

The Ordinary - Buffet/ %100 Organic Cold Press Rosehip Oil (Kuşburnu Yağı)
Bu iki minnoşu ne zaman sipariş ettim bilmiyorum; fakat, Aralık sonunda elime geçti. Buffet serumu yeni kullanmaya başladım. Kuşburnu yağı ise sırasını bekliyor fakat kullanmak için sabırsızlanıyorum!

Timeless Truth Apple Collagen Bioselüloz Maske- Elma kök hücre maskesi
En sevdiğim maskeyi bir yılbaşı fuarında standından alma şansı yakalayınca çok sevindim. Asıl amacım bu maskenin serumunu almaktı fakat getirmemişlerdi. Bundan sonra devam edersem serumu ile devam ederim zira maskelerin fiyatı pek de uygun değil.


Missha Self Nail Salon Glitter Look - G013 Blue Magic Show & G016 Ice Pool
Bir önceki ay şahane G014 Pink Magic Show'u alıp bayılınca yılbaşındaki %50 indirimi de es geçmeyip bu iki rengi daha aldım. Blue Magic Show da pürüzsüz dokusu ve ışıltısıyla çok beğendiğim bir renk oldu, Ice Pool ise biraz daha iri simler de içerdiğinden tamamen pürüzsüz olmasa da o da çok güzel bir oje.

Missha Self Nail Salon Deco Sticker
Bu kibar tırnak stickerları çok beğenince denemek için aldım. Hala denemedim fakat şu an sitede %50 indirimle bulabilirsiniz.

3 aylık alışveriş yazımı 3 yazıya böldüğüm bu efsanevi ve twistli yazı dizimin ikincisinin de sonuna geldik!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
Zeynuş

You Might Also Like

3 yorum:

  1. :-))) Zeynepcim bu alışveriş altın vuruş olmuş her bir parçasına bayıldım gerçekten.. fırçalarda nasıl gözüm vardı anlatamam ama elimde o kadar çok fırça var ki almadım alamadım çok üzgünüm..sen güle güle kullan canım...:-))mac ürünleri özellikle paint potun rengini çok merak ettim birazdan gidip bakacağım öğle tatilinde.. :-D isana dış jellerine ben de bayılıyorum hepsini tekrar güle güle kullan detaylı yorumlarını bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi altın vuruş oldu, aralık bitmek bilmedi zaten, aldıkça aldım =)))
      Fırçalar şahane ama ihtiyaç olmayınca almanın da lüzumu yok tabii ki!
      Mac paint pot çok hoş bir leylak gri, benim en sevdiğim tonlardan =)
      Isana'nın son yazıda bir duş jeli daha var, müthiş kokuyor, ona da bakmanı öneririm!
      Sevgiler!

      Sil
  2. Valla okurken yoruldum ha :) Türk ekonomisi sana minnettar :D :D :D
    Şu RT Kapatıcı setindeki fırça zannımda far setindeki fırçanın aynısı onu kapatıcı için bir deneyeyim ben olmadı... ABNY Copper Glitz acayip güzel bir far. Tabii ki sıra gelmiyor kullanmaya, orası ayrı :( valla almayayım ben bir şey ya, üzülüyorum sonra :( Heepsini güle güle kullan, kullanmaya sıra gelsin, diplerini gör inşallah :) Öperiiim!!!

    YanıtlaSil